Sportlovsplanering

Jag ska hyra Eddie hela sportlovet och tänker lägga ordentligt med fokus på dressyren nu när vi ändå tränar så mycket hoppning. Måndag och onsdag blir det privatlektioner för min ordninarie ridlärare Emma. Dom andra dagarna blir det att jag rider självständigt och tränar på det jag lär mig på lektionerna.
Ska kolla upp lite hur Stina och Fillans scheman ser ut dom dagar jag inte rider lektoner, eftersom man inte får rida själv. Nån annan kanske också hyr och då kanske jag rider med dom/den. Vi får se helt enkelt.
Jag hoppas att nån kan fota iafl några av dagarna så jag får lite nya fräscha bilder att bjuda er på.


Emma och Eddie, helgen innan dressyr km om jag inte minns fel.
 
 Jag och Eddie på förra privatlektionen 15 Februari

/Jossan
 

Kommentarer
Postat av: :(

Tog du bort kommisarna :(

2014-03-02 @ 20:18:20
Postat av: anonym

Är ljusdalsridklubb ett bra stall eller hur man nu säger? Ridvägar med mer?

2014-03-04 @ 13:19:28
Postat av: Felicia

Vem har gjort din header? Letar nämligen efter någon som kan designa om min blogg. :)

2014-03-04 @ 15:36:10
URL: http://riderstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0