Eddie 3 & 4 Mars

I går red jag ju lektion för Emma. Skulle ridit på morgonen men personalen hade missat att Eddie skulle vara inne och släppt ut honom och han går inte att fånga i hagen så då fick jag ringa och flytta tiden till eftermiddagen istället. Fortsatte träna på att ha koll på yttersidan och det gick mycket bättre än förra gången!
I dag när jag red själv tränade jag på att få lite mer energi och öka steglängden lite, samt att jag red vissa delar ur lc 1: an och kom fram till att det skulle vara riktigt kul att testa en dressyr start nu när han går såååå bra!

 
 
 
 
 
Sharpman var även på ridskolan idag och hade sadelprovning och jag blev riktigt avis på dom som har dressyrsadlar och sköna hoppsadlar...


/Jossan
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirra - NH och Hoppryttare

Sv: det är helt otroligt, måste skriva ett inlägg om båda Eddiesarna :P

2014-03-05 @ 07:05:43
URL: http://mirramarika.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh vad ni är fina!

2014-03-07 @ 18:45:10
URL: http://www.jennymattssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0