Årsmöte och hoppträning

I går var jag och fotade i Bollnäs på div 2 lagklassen eftersom både Fillan och Nora var med. Sen satt jag hela kvällen med bilder och är fortfarande inte klar. I dag däremot så blev det årsmöte med us, och fota på Stinas hoppträning, och skritta fram stora grå (eller Calle som han heter) åt Sara. 
Det va en liten snabb update iaf nu ska jag gå upp och sova, så jag orkar åka till stallet vid åtta imorgon. För än är inte lovet slut och då får man passa på att utnytja sista dagen. Det är även ridlektion som vanligt och behöver jag skriva vilken häst jag vill ha?


Lite ovisade bilder på oss från ridlägret förra sommaren.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0