Utvärderar vår tävlingsdebut

På framridningen lyssnade han jättbra och formen var riktigt fin vissa stunder inför båda klasserna. När vi kom in i ridhuset så dog dock energin även om han fortfarande lyssnade bra så krävdes det massor med ridning för att han inte skulle bryta av och det satte även sina spår i poängen. I LC:1 fick jag 49,25% och I LB:1 fick jag 48,62%. Jag är dock väldigt nöjd endå eftersom nu har vi provat på att tävla och jag kom ihåg båda programmen och Eddie skötte sig. Nästa tävling blir nog på bortaplan någonstans (förhoppningsvis snart), har kollat på lite olika tävlingar men vi får se. Det är mycket som ska tajmas in och stämma, särskilt eftersom han inte är min egen.

 
 
 
 
 
/Jossan
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fina! :D

2014-06-05 @ 23:13:26
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0