Hej!

Det blev inte riktigt som jag tänkt med uppdateringen då det inte funnits tid helt enkelt. 

I måndags var det då den absolut sista ridlektionen för den här terminen. Jag hade Eddie även fast jag sagt att en annan tjej i min grupp kunde ha han för att känna sig säker när vi skulle rida ut. Men hon blev sjuk så hon kunde inte komma, därför fick jag han istället. 

I tisdags så fick jag prova att rida en privat ponny som jag aldrig ridit tidigare. Eftersom hennes ägare var på klassresa och Milina som hon heter behövde röra lite på sig. 

Så mycket mer har det inte hunnit hända sen sist, men som Stina skrev så åskade det igår så då kunde jag inte heller blogga. Eller jo föresten vi har typ haft nån grej som kallas "Woodstock" idag på skolan sen skulle jag klippa mig så jag hann inte till stallet. Men i morgon efter skolavslutningen får vi se vad jag hittar på, kanske blir en sväng i stallet då. 

Milina 


Lektionshästarna har blivit släppta i sommarhagen, även om deras semester inte riktigt börjat än.



/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0