Ridläger avslutning 2014

Nu är ridlägret slut, eller ja det tog slut i går men då var jag supertrött och orkade därför inte skriva något. Lägret har över lag, (inte dressyren dock) gått bra och jag tänkte inte tråka ut er med att skriva om varje pass eftersom det finns roligare saker att både skriva och läsa om. Tänkte dock visa er en film från banhoppningen som vi hade som avslutning.  Hade funderat mycket på vilken höjd jag skulle hoppa men tänkte att det var bäst att skaffa mer självförtroende på 70 cm innan vi går upp på 80cm. 
 
Såhär i efterhand kan jag nog säga att det inte är långt kvar nu tills vi kan starta 80cm/LD. Vi har nollat båda 70cm rundorna vi gjort i år och jag har fått grymma känslor i båda. Nu när jag tänker efter så har vi nollat alla pay & jumper, och både rundorna på förra årets läger och i år. Men nu ska vi träna mer i sommar så får vi se om det blir LD debut till hösten (tror det mest hänger på att jag måste våga).

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0