Intresset syns med stil

Hej på er! 

Ja som rubriken lyder, mitt hästintresse syns på mitt rum, i lagom mängd och med stil, här kommer några bilder på hästdetaljerna på mitt rum. 


En grå prydnadshäst som jag fick i födelsedagspresent av farmor och farfar, passar så bra på mitt rum med färger och sådant. 
Tre bilder på Jagge, öron, öga, mule, jag och mamma fick dem av Anna-Lena i stallet i julklapp, superfina verkligen. Finaste Jaggebus<3

 
Bredvid sängen har jag min Douglashörna, en bok som hans ägare gjorde och gav till mig i födelsedagspresent tillsammans med våra rosetter, i boken finns massa bilder på oss blandat med våra tävlingsresultat, så fin.
Jag har även en helt vanlig utskriven bild på oss, och vårt distriktsmästerskapsguld ligger där bredvid och glänser. 

Jag har även mina rosetter på väggen och en del porslinshästar och tävlings"troféer" i bokhyllan.

De tre marinblåa askarna på hyllan är också priser.


 Jag har två sådana diamanter sedan i somras på SORF. 


Och ett maskeradpris från SORF 2010.

/Stina









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0