Bra/Dåliga saker med 2013

 
 
+/- med 2013:
 
- Pompe, Rex och Cartoon gick i pension, kommer alltid vara lite tomt i stallet utan dom...
+ Viktor, Bamber och Billy flyttade in på ridskolan, alltid kul med nya ridskolehästar!
+ Stockholm horse show, helt galet kul helg som defintivt borde göras om nästa år
-  Slutade på världens bästa skola Tallbacken (sen vad andra tycker om den skolan får stå för dom)
+ Började på Estetik och Media och hamnade i en väldigt bra klass
+ Jag och Eddie blev placerade i dressyr km 
- Gled ifrån mina underbara klasskompisar från Tallbacken
+ Hade en underbar sommar i stallet 

Och en massa annat som skulle ta år att räkna upp här, men det mesta finns i arkivet här på bloggen så är ni nyfikna kan ni ta en titt där!

Detta ser jag fram emot 2014:

Sommarlovet <3 hallå vem gör inte det lixom? 
Fortsätta att utvecklas med Eddie
Att bloggen faktiskt fyller 4 år (19 Januari) och att den ska utvecklas och växa!


Och ni som är nyfikna på vad som verkligen kommer hända under vårat 2014, ja ni får väl helt enkelt fortsätta läsa bloggen ;)
/Jossan


Kommentarer
Postat av: Berta K

Sv: Åh, tack så jättemycket! Eran header är också väldigt fin :)

2014-01-02 @ 00:06:21
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pompe flyttade faktiskt också och Viktor kom också

Svar: Ändrade det :)
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2014-01-02 @ 00:57:38
Postat av: Emma

Glömde skriva namn heh

2014-01-02 @ 00:58:35
Postat av: fillan

Kom inte Billy i slutet av december 2012?

Svar: Dom tidigaste bilderna jag har på honom är från Januari 2013 jag har även skrivit ett inlägg då om att han kom till ridskolan, så jag tror han kom i januari ;) /Jossan
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2014-01-02 @ 19:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0