13 saker du inte visste om mig


* Mitt hår blir plattare om jag sover med fläta 
 
* Inte nöjd med mina betyg fast har aldrig fått ett F 

* Jag har en vän som jag aldrig träffat (för att hon bor i Skåne) men ändå pratar med varje dag.
 
* Jag har faktiskt haft en egen ponny när jag var liten, nu är det min kusin som tar hand om honom.

* Läser massor  med bloggar och försöker kommentera så mycket som möjligt med intressanta kommentarer inte bara typ "fin blogg" och sån reklam.

* Jag sökte inte bara Estetik och Media utan även Nytorp, fast har vetat sen jag fick reda på att Estetik och Media fanns att det var där jag ville gå!

* Jag har enormt blandad musiksmak, typ allt från Coldplay och Taktida till Eminem och Håkan Hellström och ganska mycket därimellan.

* Jag har ridit sen jag var 2/3 år mer eller mindre regelbundet med ett uppehåll på ca 1-2 år pågrund av en olycka som gjorde att jag bröt handleden och blev rädd.

*Jag tog Grönt kort under 2012 eftersom jag ändå hade åldern inne och utifall att jag kanske skulle tävla nångång vilket jag är väldigt tacksam för nu.

* Jag blir inte rädd för skräckfilmer

* Jag kollar på American Horror Story, Pretty Little Liars, Ravenswood och Teen Wolf. Och har sett alla säsonger på dom serierna.

* Naturkunskap och Matte är dom ämnen jag tycker sämst om.

* Jag är vice ordförande & skötaransvarig i klubbens ungdomseketion

Detta är min lillasyster och "min ponny" Nelson på mitt hjärta hästsportförening.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0