Snäll ponny idag!

Ja som rubriken lyder var Jagge lugnare än väntat när jag red idag. Hämtade in han från hagen, det blåste, några hästar sprang runt och det flög runt någon plastgrej, Jagge höll på att totalexplodera, jag ville då inte att han skulle explodera i stallet när det var 11 barn som hade barnkalas just då i stallet, då gick jag in i ridhuset direkt, gick ett varv och gick till boxen, då var han betydligt lugnare. Tog hoppsadeln och lånade Fillans micklemträns för att rida i lägre form och för att han skulle få sträcka ut i ridhuset. Tog på västen utifall han skulle vara väldigt pigg, men han var snäll och skötte sig rätt bra. Efteråt fick han kramar och morötter innan han fick gå ut i hagen igen.

/Stina

Fin bakrund som peppar när man går in på min ipad, små saker som ger en liten kick att fortsätta som man redan gör, haha!

Kommentarer
Postat av: Moa

Min gamla ponny hette Liljegårdens Felicia :)

2014-02-24 @ 18:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0