Privatlektion 15/2

Idag har jag haft privatlektion för Emma. Vi jobbade på att förbättra bakbensaktiviteten och att han ska gå fram direkt när jag ber om det. Tränade mest på volten och flyttade in bakdelen och gjorde galopp-skitt-galopp. Det gick faktiskt riktigt bra, och det var väldigt nyttigt. Just nu tycker jag dock lite synd om mig själv för att jag inte kommer kunna rida någon mer dressyrlektion på Eddie förens eventuellt tredje mars (beroende på om jag får honom då). Om jag inte hinner ha nån mer privatlektion innan dess. Mamma var med och fotade lektionen, men tyvärr så var kameran inställd på manuellfokus, tackolov förstod hon hur hon skulle göra ändå och bilderna blev iallafall skapliga.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Jossan





 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Fina ni är! :)

2014-02-16 @ 08:31:53
URL: http://wilmafur.se
Postat av: Sara Fryk

Superfina tillsammans!!!!

2014-02-16 @ 19:24:39
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0