Sweden international horse show 2014

Tänkte visa lite bilder och skriva lite Sihs som var nu i helgen som var. Jag åkte ner tillsammans med Julia, Stina, Mamma och Stinas mamma och vi var där lördag och söndag. På lördagen så gick vi först på mässan några timmar och vi beökte även Horse spots monter och pratade lite med några härliga bloggare där, sen så såg vi på kvällsföreställningen som var en blandning av lite show nummer och hoppning. Den slutade klockan 23.15 så vi kom tillbaka så sent till hotellet att det bara var att gå och lägga sig i princip.

När vi vaknade på söndagen så var det bara att äta frukost och sen bege oss till Friends där vi skulle kolla på internationella hoppningen som började klockan 9, när den var slut passade vi på att tillbringa några timmar till på mässan innan det var dags att avsluta resan med ett besök på Max och sen ta tåget hem.
 
Här kommer en bild på shoppingen!

Tyas bok "Från blogg till business" fick den även signerad av Tyra själv.
 
Min hästs bästa volym 2, det har blivit nästan lite tradition att besöka min hästs monter under sihs och köpe en bok och få den signerad av Lena Furberg (Hon som tecknar serierna i tidningen tex Stallgänget på Tuva och Mulle).

En stor burk med PS godis fick också följa med hem eftersom den jag köpte förra året snart är slut.

Vinterskor från HV polo som jag tänkte ha i skolan eftersom jag behövde ett par "vardagsskor" och dessutom var det grymt bra pris på dom.

En ny hjälm från Lamicell. Äntligen hittade jag en ny hjälm som jag tyckte om tillräckligt mycket för att köpa! Min gamla hjälm börjar ju bli till åren även om jag inte ramlat av med den.

Fick även vintertäckridbyxor som jag ska ha när jag rider Diskett eftersom det inte finns nått ridhus eller nått där hon står. Glömde dock att ta med dom på bilden men dom är helt vanliga svarta.

Schbraket är faktiskt inte något som jag köpt utan jag vann det i en instagram tävling på Charlies. På just denna bild blev inte färgen så bra då den är lite svårt att fånga den rätta färgen på bild.

Ett par hörlurar inköptes också lite snabbt på T-Centralen innan vi hoppade på tåget eftersom alla mina andra magiskt försvunnit eller gått sönder.
 
 
Jag, Stina och Julia tillsammans med Ingrid från Dressyrmupparna.se

Jag och Julia tillsammans med Tyra från Tyrashästar.se 
 
Jag, Julia och Stina tillsammans med Linn Strelin från Ztreliin.se

 Jag, Stina och Julia tillsammans med Linn Olsson från Linnolsson.se


 
 
 


/Jossan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0