Julkalender 11 december 2014


I dagens lucka hittar vi inget mindre än ett par tips på bra hästtidningar, som passar utmärkt att läsa i soffan nu i vinter när man värmer upp sig efter långa, kalla stalldagar.

1. Häst och ryttare: tycker denna tidning är intressant, med nyttig läsning.



2. Min häst: väldigt olika innehåll i dessa tidningar, men denna tidning är söt, med gulliga serier och såklart Mulle! 


Jag läser hellre tidningar som häst och ryttare, då man ofta lär sig något nytt och det finns alltid något kul om hästvärlden att läsa. 
Är man mer sugen på att läsa spännande, välgjorda serier och annat roligt är min häst toppen!

/Stina




Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Jag gillar hästmagazinet! :)

2014-12-12 @ 18:23:26
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0