Pay & Jump 70 cm i Borr

Idag åkte jag och Hanna till ett stall som ligger typ 10 min bort med transport (ridskolan låg där innan den flyttade dit den ligger nu). För att vara med på Pay & Jump, jag red 70 cm och Hanna red 70 cm & 90 cm. Första rundan fick vi nått stopp men det gjorde inte så mycket för andra rundan var vi felfria. Eddie tyckte dock att det var lite dumt påhitt att hoppa över tunnorna när vi hoppade fram så vi la ner det och kom över ett par gånger men sen hoppade han dom utan problem. 
 
 
Filmen är från andra rundan och bilderna är den första,  framhoppningen och lite annat.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 /Jossan

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till rosetten !

2014-08-17 @ 23:39:38
Postat av: Malin Ottenbäck

Ser super fint ut!

Svar: Jag vet att Delsbo hade en LE, men då hade jag ingen skjuts :(

2014-08-18 @ 18:04:29
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0