Inget stallbesök idag

Har i stället varit hemma hela dagen, det var planerat att jag skulle fixa som sista bilderna från Delsbo men det blev inte rikigt så. I stället har jag bara tagit det lungt. Har hunnit kolla på ett avsnitt av en ny serie, den heter Wildfire och handlar om lite hästar och en tjej som har begått ett brott osv. Gå in själv på Swefilmer och läs om den om ni vill veta lite utförligare. För även fast den är rätt gammal så är det jag hunnit se rätt bra. 

Kvällen har spenderats framför Idol och med att snacka lite med en tjej som har kontakt med HT (Hudiksvalls Tidning) som ska ha bilder som jag fotat nu senast i Delsbo när dom skriver om tävlingarna. Väldigt kul att jag har fått stå inne på banan och fota. Samt väldigt kul att mina bilder hamnar i någon annan tidning än lokaltidningen (Ljusdals Posten) även om det så bara är frör grannkommunen.
 
Nu måste jag hur som helst gå upp och sova om jag ska orka upp imorgon, har en väldig tur så börjar inte förrens 10. Säkert ska vi inte heller göra så mycket skolarbete utan det blir nog mest visa runt 1orna och på torsdag skulle vi ha typ lekar, då kommer det vara hela Estet som leker tillsammans. Så skolan börjar "på riktigt" på fredag och då antar jag att vi kommer ta det rätt lungt även då. Måste bara säga en sista sak också. Vad fort tiden går! Det är redan ett år sen som jag satt här och var lite nervös för att jag skulle träffa min nya klass i morgon och börja på en "stor" skola med dryg 4-5 gånger så många elever som min förra skola. Är säker på att 2an bara kommer svisha förbi lika snabbt för jag läser mest ämnen som jag är riktigt peppad på, mest media och även special idrott. Ja ni läste rätt haha, jag ska faktiskt börja på rid & häst, vilket kommer betyda flera lektioner i veckan på ridskolan med båder teori och praktik. Innan vi vet ordet av så sitter jag väl här igen och ska börja sista året på gymnasiet. 

Tycker det ska bli lite kul att träffa klassen igen efter hela lovet och se vad det här läsåret för med sig för nya möjligheter!
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0