Blev B ponnyryttare en stund igen

Ridskolehästarna som inte gått på typ hela sommaren håller på att sättas igång lite försiktigt nu så idag fick jag rida lite på Thor. Det var verkligen kul även fast jag inte ställde några krav förutom att han typ skulle svara framåt för skänkeln. Tror det beror på att jag hade gett upp alla tankar på att få rida Thor igen eftersom det var flera år sedan sist (2011 tror jag, har dock knappt växt sen dess).

 
 
Och innan ni kommenterar det så vet jag att jag är förlång för honom men jag har bra balans och som sagt red vi väldigt kravlöst.

/Jossan
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men gud vad kul att få rida B-ponny, hur ofta längtar man liksom inte tillbaks till ponnytiden när den är över? Ser fint ut, inte alls så farligt oproportionerligt. :)

2014-08-07 @ 19:18:37
URL: http://nattstad.se/turbosuit
Postat av: Anna

Tycker inte det ser så värst oproportionerligt ut? :) Fin blogg ni har i alla fall! :D Stor kram, Anna från Riderlife.horseworld.se

2014-08-09 @ 12:13:13
URL: http://Riderlife.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0