Ännu en tidig morgon

Idag fick det bli en skrittur med lite trav ute i skogen med Hanna och Stina. Bara så han fick röra sig lite inför imorgon.
Blev även nått varv i skritt och lite trav i ridhuset fast då bara med Hanna för vi ville inviga det nya underlaget, som tillsammans med reparationer av sargen inleddes precis när lägren var slut v.28 och blev klart idag.
Efter ridturen fick Eddie inte bara 1 välbehövlig shamponering utan 4 st, och trots det är han fortfarande lite smutsig.






Tror på att det blir rosa imorgon, det är ju ändå vår bästa färg....

Föresten tror jag inte jag har sagt vad som händer imorgon? Jo jag och Eddie ska åka på vår första hopptävling som även är första tävlingen på bortaplan. Vi hoppar LE och LD i Delsbo. Den klubben känns nästan lite hemma eftersom den ligger så nära och jag har bland annat praktiserat där, varit på ridläger där och fotat en stor del av deras tävlingar i flera år nu. Stina och Hanna åker med och dom ska även stå på banan och vara funktionärer. Jag hade också gärna gjort det (fast fotat istället och hjälpt till mellan klasserna)  men jag tror jag måste åka hem med Eddie, dock får vi se hur det blir helt enkelt. På söndag åker vi iaf dit och hjälper till/fotar alla tre eftersom det är ponnymeeting men jag ska bara tävla en dag.

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Såg på Instagram att det hade gått bra. Men jag vill veta lite mer och se lite bilder! ;)

2014-08-11 @ 08:20:01
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0