Anmäld till ännu en tävling!


Funderar på om jag ska starta eller inte. Men anmälde mig för att slippa efteranmäla, innan tiden gick ut. Det jag funderar på är om det ens är någon ide för oss att starta nu, visserligen behöver jag lära mig rida honom i tävlingsituationer också. Men vi har minst hela nästa år på oss och jag känner att jag vill ta det lite okompicerat nu på hösten och jobba mer med dressyren och min sits i min underbara måndagsgrupp och på helgerna. Träna hoppning kommer jag såklart göra endå i både måndagsgruppen och i tävlingsgruppen. 

Som det känns just nu kommer jag dra tillbaka anmälan och vänta tills det blir KM (om det blir) och i såfall vara med i både hoppningen och dressyren men med lite olika mål. I dressyren är mitt mål att få en bra placering och över 50- 55% (helst 62% men så bra koll hinner jag inte få på galoppen tills dess).

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0