Tävlade igår

Hej! Igår tävlade jag och Douglas i Gävle, det var varmt ute och han var lite slö. Fick i alla fall dryga 67% i LB:1 och det blev en andra placering. Sedan red vi LA:1 på drygt 66% och vann med en marginal på 10%. Vi fick rosetter, plaketter, ett spö och ett blått segertäcke som var lite för litet.
Jag är nöjd då ryggningen äntligen satt, och skänkelvikningarna var lite bättre, måste dock träna lite till på bjudningen i dem. 

Nästa helg rider jag och Douglas klubbmästerskap i hoppning, vi rider 60 cm då han inte hoppat sen förra hösten, ska nog in och hoppa på klubben någon dag i alla fall. 

/Stina

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis! Ni är så duktiga tsm!

Sv: Tack, glad jag blir! :)

2013-09-09 @ 20:48:47
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0