Svartvitt - 1 september

Upptäckte nått fantastiskt med Eddies nya box idag! Den har ett fönster så när solen lyser in blir det ett underbart fotoljus. Provade lite idag med svartvita bilder och är mer än nöjd med resultatet.
 
 
 
 
Red föresten Eddie idag, tänkte hoppa lite inför pay & jumpen vi har anmält oss till 14 September. Men tydligen hade alla bestämt att dom skulle hoppa just idag. Det va även några personer i skogen som gick runt med gevär och skrek. Så det blev att vi red i ridhuset där man ju bara får ställa upp två hinder. Det gick inte så bra då jag fegade ur lite på höjden (även fast det va väldigt lågt) så jag kände att det va bäst att inte hoppa så mycket för att jag vill inte riskera att bli hopprädd igen nu när det äntligen är borta.
Det var inte Eddies fel utan mitt, men det bara blir så ibland.

/Jossan
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0