Red Jagge lite idag



Fick skritta ut med Jagge idag efter Stina hade ridit eftersom hon skulle hoppa Qrumelur. Han va jätte snäll helatiden förutom när vi skulle rida förbi en höbal påväg ut i villaområdet. Där blev han lite rädd och ville inte gå förbi. Så då tyckte jag och Hanna att det va bättre att vända och rida tillbaka samma väg som vi kom. Första gången jag red "på riktigt" i en dressyrsadel oxå. Älskar den, såååå skön ;) 

När jag vi kom tillbaka till stallet så tog Stinas mamma hand om Jagge så jag skulle kunna fota lite när Stina hoppade, tyvärr började det regna ganska mycket så det blev inga toppen bilder, men ni får änd se dom nån dag.

Dagens outfit, eller nått:
Jag hade en vit/bege tröja och en svart/vit dunväst, samt blåa/jeans ridbyxor.
 
/Jossan

 

Kommentarer
Postat av: Fillan

Jag skulle inte kalla de att rida på riktigt i en dressyrsadel såvida man inte rider dressyr ;)

Svar: Därför jag skrev "på riktigt" med sånna tecken ""

/Jossan
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2013-09-23 @ 09:32:53
Postat av: EmilyWissén

fin blogg
Fortsätt så!

2013-09-24 @ 10:41:21
URL: http://emilyywissen.blogg.se
Postat av: Kajza

Wow, vilken charmig bild!! =)

2013-09-29 @ 19:50:44
URL: http://kajza.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0