Nått jag aldrig trodde - dagens ridlektion

Jaha nu har jag trott att jag ska få Eddie tre gånger (vi har ridit tre gånger sen terminstart) Första gången fick jag Tjejen, det va inte så oväntat. Förra gången fick jag Storm det trodde jag inte...
Och idag fick jag Billy, alltså han är mindre än Storm och minst av alla lektionshästar.
Han va väldigt lätt att rida (känslig) och mjuk i munnen om han bara hade varit större typ d ponny hade nog Eddie haft en konkurent kanske ;)

Vi tränade på "sevärdighetsmärket" och två galopp bommar på långsidan, dom andra hästarna tog 3-4 galoppsprång, Billy tog 6 st....

 
 
 *Jag vet att jag är förlång så kommentarer om det är onödigt*

/Jossan

Kommentarer
Postat av: ANGELICA - TATUERAD HÄSTÄGARE

Haha, vilken gullig liten kille!

2013-09-09 @ 16:04:17
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0