Klubbmästerskap 2013

Jag va också med på KM idag, hoppade 60 precis som dom flesta andra. Fick ett stopp i grunden, men det är trots allt sånt som händer ibland. Så jag är väldigt nöjd ändå. Även om jag blev sjuk besviken på mej själv just där och då...
Alla fick rosett och min är rosa så det är ju ett plus ;)

 

Eddie kom även fyra med en som heter Hanna. Det tyckte jag verkligen han va värd efter att hoppat 3 rundor.

Min och Eddies tredje rosett tillsammans!
*Den blåvita är från vårat första ridläger (typ 2008/ 2009)
*Den lilla vita är med Ellie från ridlägret förra året på dkrs
*Den gula är från ridlägret i år och det är även den jag är mest nöjd med, dom rundorna kändes bra!
*Den rosa från idag då som jag skrev där uppe 

/Jossan
 

Kommentarer
Postat av: TLryttarna

Hej! Härlig blogg!

Det skulle vara SÅ kul om du ville delta i veckans blogg! Och kanske har du chansen att vinna och bli sedd för över 600 läsare, som vi hade igår? :)
http://tlryttarna.horseworld.se/2013/09/07/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang/#comments

(Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer)

2013-09-15 @ 00:31:26
URL: http://TLryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0