Gästbloggare

Nu har Stina anlitat mig som gästbloggare medans hon är på prao. 
Jag heter Felicia, även kallad Fillan och fulan, dumma stina. Ni har säkert både sett bilder och läst mitt namn här på bloggen då jag ofta tvingar Jossan att lägg upp bilder på mig :). 
Jag äger då Max, min d-ponny som älskar mat. 
Jag är 13 år och är inte så där överdrivet seriös om man säger så ;) 
Jag gillar som ni ser smileysar, men använder oftast bara :) för att visa ironin i de hela 

Jag kommer nog slänga in kanske ett inlägg om dagen wow de blir mer än vad Stina bloggar på en vecka för jag känner att de är ganska kul när man inte har en egen blogg.
Ja de är helt okej att anlita mig som professionell gästbloggare, ring mig.  
Som sagt inte så seriös.
 
Ja är ni förundrad över mitt intressanta liv kan ni kommentera om ni har några frågor så svarar jag ;)
 
Let's show you some pictures 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder :)

2013-10-07 @ 16:58:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0