Stallet tisdag och onsdag

Börjar med tisdag:

Slutade tidigt på skolan (halv två, därför älskar jag tisdagar). Gick till stallet och träffade Stina där och följde med henne ut på en promenad med Jaguar. Sen frågade Bettan (ridlärare) mig om jag kunde hjälpa till och leda Thor på nybörjarlektionen, så då gjorde jag det och sen åkte jag hem.

 
Två bilder på Fillan och Thor från när vi hjälpte till på ridlägren som var i sommras.


I dag (onsdag) har jag inte gjort mycket, fick sluta tidigare från skolan eftersom vi skulle gå hem och fota, men jag tar med mitt fotoprojekt till globen i stället. I stallet har jag kollat när Stina red Jagge, och kollat när Stina, Fillan & Magda hade sitsträning med Max och Betty. 

/Jossan
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Bäckström

Svar: Ska vara där fredag och lördag, du då? :D

2013-11-28 @ 19:38:39
URL: http://sannas.horseworld.se
Postat av: Sanna Bäckström

Jag är på kvällsshowen på fredag, syns vi kanske?! :D

2013-11-28 @ 19:43:43
URL: http://sannas.horseworld.se
Postat av: Anonym

waah vad gulligt grimskaft! helt luddigt <3

2013-12-01 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0