Fick reda på nått kul idag!

Whops, där rök min sovmorgon.Men vad gör man inte när man är hästtjej, ska ha privatlektion på lördag klockan 8 på Eddie. Ska rida igenom programmet en sista gång inför km på söndag. Sen blir det nog att jag blir kvar på stallet eller hittar på nått annat och sen kommer tillbaka till stallet. Hade nämigen tänkt fläta så det bara är att knoppa på söndagen så det inte blir så bråttomt. 
 
Dagen har som vanligt spenderats i skolan, men fatta min glädje när vi fick sluta halv två istället för fyra. Hann till stallet i lugn och ro träffade Stina och tänkte fota lite när hon red innan det blev mörkt. Men det blir inte alltid som man tänkt sig och istället träffade vi Magda som höll på att rida sin ponny Betty. Hon hade lite dåligt med motivation så Stina fick sitta upp på Betty och rida och jag fick skritta lite på Jagularen. När Stina ridit färdigt tog hon över Jagge och jag fick skritta lite på Betty istället. 

/Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0