Dressyr KM med Eddie 2013

Idag var det km i dressyr och Leksands knäckecup på stallet. Både på framridningen och i collectingring var Eddie lite seg. Men när jag väl gick in på banan när det va min tur vaknade han till ganska bra och vi skrapade ihop 46,85 % och det är jag faktiskt väldigt nöjd med. Det blev tre placerade med lektionsponny, en med lektionshäst, en med privat häst och en med privat ponny. Jag kom faktiskt trea av lektionsponnyerna och fick gå in och ta emot en gul rosett.  Eddie blir lite stressad/rädd för applåder så han stod inte precis still men det funkade.
 
 
Från vänster, Emma (min ridlärare) och Royal, Fillan och Max (som vann en av kategorierna i knäckecupen) och jag och Eddie då som kom trea i km.
 
 


Mina och Eddies rosetter (alla utom den lilla vita). Idag fick vi även en plakett som jag vill sätta på Eddies box så jag ska kolla om det är okej.

Nu ska jag dock sova eftersom jag varit vaken sen 7.
/Jossan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0