Dagen

Idag är det torsdag. Det betyder att vi har sovmorgon till tolv och går i skolan till fyra, rätt okej dag med andra ord. Ännu bättre blev dagen eftersom våran sista lektion förkortades 35 min för att läraren ville hinna med tåget och sa att vi kunda läsa igenom texten hemma istället. Dessutom var det "min" Eddie dag idag eftersom den andra skötaren inte kunde komma till stallet så skyndade jag mej att ta hand om honom lite innan lektionerna. 

Juste jag tror jag glömt att skriva här att jag blivit skötare på Eddie nu, vilket verkligen är på tiden! Jag tar hand om honom alla dagar utom torsdag och fredag för då gör den andra skötaren det! 


Fotades herromdagen, ta inte bilden utan tillåtelse tack!

/Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0