"ska man blogga också!?"

Varit i stallet 8 till ca 4 eftersom det varit dressyrtävling, idag var det ju då häst och imorgon är det ponny. Imorgon ska jag va där klockan 7 - ca 18 (beroende på hur länge det håller på, förmobligen längre). Idag "jobbade" jag i insläppet till collectingring tillsammans med Stina, sen badade vi Jaguar så han ska va fin och ren till sin dressyr debut imorgon. Imorgon har jag ingen speciell funktionärs uppgift så jag tänkte fota,kanske hjälpa Stina lite och sådär. Stina startar 4 starter i tre klasser imorgon på två ponnys, Jaguar då såklart och Douglas.

Men nu ska jag ta och sova eftersom det blir VÄLDIGT tidigt imorgon, tur jag tycker det är kul, och när man väl kommit upp är det faktiskt ganska mysigt...

*Hittade två gammla bilder i arkivet*

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0