Eddie har fått ett nytt träns!


Såhär såg det ut för 1/2 år sen, nosgimman va trasig därför hänger "flärpen" ner 

April iår, inviger mitt pannband
 
Jag brukar ju smörja Eddies träns ibland (ganska ofta eftersom jag vill att det ska va helt och rent) och så förra veckan upptäckte jag att det spännet på käkremmen höll på att släppa.

Och nu när jag skulle kolla igen efter helgen så hade det gått sönder helt, ingen vidare kvalite på den här bilden men mobilen vägrade sammarbeta:


Så jag frågade personalen vad jag skulle göra och då sa dom att jag skulle byta ut det och ta ett nytt från "skåpet" (ett vitt skåp i sadelkammaren där ridskolan förvarar träns och sånt som inte används).
 

Så nu ser hans träns ut såhär, tycker det blev mycket finare. 

Nu tycker ni nog att jag är tråkig som ängnar ett helt inlägg åt detta, men det händer faktiskt inte så ofta.

/Jossan

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0