Fem saker ni kanske inte visste om mig...

 
 
 
* Jag hatar disktrasor, de är äckliga. Om jag ska torka bordet och sedan ställa mig och diska går jag och tvättar händerna innan jag börjar diska.
 
*Jag är rädd för fåglar som kommer för nära, duvor och fiskmåsar brukar ju kunna komma väldigt nära, då blir jag rädd och skriker ofta ett miniskrik.
 
*Att ett av mina favoritämnen i skolan är svenska, framför allt att skriva. 
 
*Att jag har tio stycken gul/blåa rosetter, eller elva men en är hos Douglas ägare. 
 
*Att jag väldigt sällan använder mascara, behövs inte på mina ögonfransar. 
 
/Stina
Jag och Douglas.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej jag har en fråga! Hur gör du den där siddiga delen på din header där texten står? Förstår att man kan göra det på photoshop med hur?:)

Svar: Har lite svårt att förklara, mitt tips är att googla det ;)/Jossan
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2013-01-29 @ 21:29:08
URL: http://teenlifeinfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0