Dagen spenderades i stallet

Som vanligt, vet att det kanske inte är så kul att läsa om dagens ridpass och så, det är heller inte så kul att skriva om tycker jag. Det är roligare om det är ridlektion för då är det en planerad övning som man kan dela med sej av. Men nu för att skriva någonting (har haft lite jullov från uppdateringen här).

Igår va jag med på barbacka lektion med Eddie, det gick varken bra eller dåligt. Han lyssnar som vanligt på det man vill men han är inte så lätt att få till jobb, då speciellt inte barbacka.
 
idag blev det oxå ett ridpass på Eddie, gjorde inget speciellt, tog lite kavaletti och ett litet hinder som nån hade ställt fram. Det gick inte så bra, han va lite seg så jag tror han va trött eftersom han gått hoppläger på förmiddagen.
 
 
Det är hoppläger imorgon oxå, som jag gärna skulle vilja kolla på men jag vet inte om jag orkar gå upp och va i stallet till 9 :O
 
hörs mer imorgon, nu vet ni att jag lever iafl
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0