Idag & imorgon

Var som jag skrev hemma hos Stina och körde paketlekten ikväll, hade tänkt skriva nått bra inlägg när jag kom hem. Men eftersom det blev lite senare än jag räknat med så orkar jag inte nu, utan jag tänker gå upp och läsa min nya bok och sova så jag orkar kliva upp i tid för imorgon kommer mina kusiner från Stockholm hit. Dom ska bo här tills på julafton och så ska jag åka till pappa och vara där tills på julafton så det blir inget stall nu förens efter jul tyvärr. Men tror inte det gör Eddie nått, han njuter nog lika mycket av sitt välförtjänta jullov som jag!
 
Jag och Dunder på två olika privatlektioner vi hade förut i oktober.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0