Carro träning även för mig

Jag var också med och tränade för Caroline Carlstedt från dressyrhoppet (precis som jag skrev i mitt förra inlägg). 
Hon var väldigt bra att träna för tycker jag och förklarde väldigt bra så man förstod varför man skulle göra på dom olika sätten, det tycker jag är väldigt viktigt att lära sig och inte bara "gör så och så" . Hoppas på ett tillfälle att träna för henne igen någongång.

 

Eddie var väldigt bra framme för skänkeln idag nästan helatiden, vilket underlättar när man ska rida dressyr. Själklart saknade han lite energi, men det sån han är så det är jag inte alls förvånad över.

/Jossan

 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Fin blogg! :)

2013-12-30 @ 11:24:05
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0