Bytte hästar idag!

Idag var det tänkt att jag skulle rida ett dressyr pass eftersom det inte blev igår. Stina kom in och skrittade och travade lite på Jagge i ridhuset medans jag red (han är under igångsättning). Både jag och Eddie va lite ofokuserade och han ville inte riktigt lyssna på det jag ville, på ett sätt ska det bli lite skönt när lektionerna startar så vi får tränar hjälp igen. Men iallafall det ena ledde till det andra, och Stina fick rida Eddie lite och jag fick skritta på Jagge! Shit vilken skillnad på ponny, inte lik Eddie alls, och jag har inte ridit nån annan på hela sommaren. Först kändes det lite konstigt men sen slappnade jag av. Vi hade sån tur så Fillan (och Emma) kom in och tittade när vi red så jag föreslog att Fillan skulle hämta min kamera så nu har vi lite bilder att bjuda er på :D 

Först jag, på Jaguar, inte världens snyggaste matchning, men vi överlever:

 
 
 
 
Stina och Eddie:
 
 
 
 
 
Shit alltså vilken ponny han är, aldrig sett honom så fin! Stina red honom jätte bra.
Vore han min egen skulle hon få hjälpa mej en heldel ;)

 
/Jossan
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde Andersson

nyttigt att rida en annans häst ibland, man utvecklas som ryttare :)

2013-08-10 @ 10:45:46
URL: http://ricos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0