Nu ska jag sova

Är trött och kall eftersom det regnat hela dagen. Det blev inte att jag fotade alla. P.ga att jag inte ville blöta ner kameran mer än nödvändigt.
Min kusin följde med mej ner till klubben idag iafl. Sen på eftermiddagen så kom pappa, Sus & Maya hit med mina födelsedagspresenter. Eftersom jag fyller år nästa helg och då ska jag va hemma i Ljusdal. Jag fick en iPhone högtalare och ett presentkort på Gina Tricot. Och efter det så åkte vi och åt på "11:an" jag åt plankstek. Det slutade iafl med att Maya ville sova här hon oxå så imorgon ska hon och Johanna(min kusin) hem till henne och rida om det är bättre väder. Vilket betyder att jag får gå själv till dkrs imorgon, men det gör inte så mycket eftersom jag kommer ju träffa Stina där när hon ska tävla med Douglas.

God natt!
/Jossan


Kommentarer
Postat av: ELINRIGGMYR

så nu är min blogg igång igen ta er gärna en kik ! :)

2012-09-23 @ 19:38:08
URL: http://ecriggmyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0