Today

Idag har det bara varit en helt vanlig dag med först skola och sen stallet. I skolan hade vi Engelska, SO, Idrott m.m
Och i stallet så träffa jag Stina och kolla
lite när hon red lite dressyprogram och sånt. Efter stallet så åkte vi till bokhandeln och köpte en pocket bok och en penna (rosa) med stift till.

Imorgon är det nog inget speciellt i skolan vad jag vet och sen blir det nog stallet som vanligt ;)

Just ja, jag har beställt en sak igår kväll oxå. Så förhoppningsvis kommer "den" imorgon eller på fredag..
och på lördag ska jag hyra Eddie :D <3
/Josab


Kommentarer
Postat av: Amanda - lifeofshowjumping.com

Hoppas du hade en bra dag!

2012-10-12 @ 12:17:42
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0