Nyheter på stallet (Eller nått)

Ridskolan har köpt en ny häst som heter Diana, tror att hon är knabbstrupper, eller ja hon är prickig iafl. Så hoppas folk lär sej se skillnad nu när vi har tre prickiga hästar. Tyvärr har jag inga bilder på henne som jag kan visa er. Men det får jag förhoppningsvis på fredag :D

Och Jackpot ska säljas.

Har inte så mycket bilder på han eftersom han inte vart på riskolan så länge (eller ja okey jag vet inte vad det beror på för han har vart där i typ 1,5 år eller nått)


Text kopierad från hemsidan:

SÄLLSKAPSHÄST

2012-10-23 10:32
Vår ridskolehäst Jackpot klarar ej att gå i  vår verksamhet,därför söker vi ett nytt hem till honom. Är det någon som söker en sällskapshäst med ett super psyke. Jackpot är 6år och c:a 152 i manken, klarar säkert lite lättare promenader i skogen.


/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0