Myskväll på fredag

På fredag arragerar US myskväll på stallet, från 18 till 21. Det är dessutom US möte innan som jag och Stina såklart ska gå på eftersom vi är med i US.

Det dryga för mej är att jag har hemstudiedag på fredag vilket innebär att jag får åka med nån av dom bussarna som inte går dv.s 11.15 eller 14.55. Den förstnämda är för tidig för då är det ingen i stallet utom personalen men om jag endå ska åka med den så hoppas jag på fint väder så jag kan fota för annars kommer det blir jätte trist och jag kommer ha tråkigt & frysa ihjäl....

Och den andra bussen går för sent för då hinner jag inte fota och det vill jag för jag har inte gjort det på länge.

Så vi får se hur det blir. Har förhoppningsvis inte så mycket plugg att göra iafl.


/Jossan

Kommentarer
Postat av: Tilde

Det va väl från 18-21!!

Svar: Ändrat det nu ;)
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2012-10-24 @ 16:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0