Min vecka

En resumé över veckan som gått eftersom jag inte har uppdaterat så mycket:


Måndag
Min 15 års dag, firade inte på nått speciellt sätt eftersom det va skola och så. Men det är ju lite små kul att vi är tre i min klass som fyller år 1 oktober. Sen efter skolan cyklade jag till stallet och va där tills min ridlektion (18.10) jag skulle egentligen ha Tjejen men jag bytte till Eddie och jag minns inte riktigt vad vi gjorde mer än att det gick ganska bra och speciellt galoppen.


Tisdag
Red igen i hoppgruppen, hade Eddie och det gick ganska bra men lite segt.
Övningen:

Först galopperade vi över bommarna och det lilla krysset/hindret.
Sen tog vi och svängde på det lila efter bommarna & lilla hindret
Sen gjorde vi samma fast svängde på oxern istället.

Onsdag
Började klockan nio och va på gymnasie info på Stenhamre (en annan skola)  hela dagen. Det va ganska chill ändå men jag tycker det är så svårt att hitta på den skolan eftersom den är så stor (jämfört med min). Efter det så drog jag med Caroline och Felicia på Finess (ett café) sen så gick vi runt på Ljusdal ett tag innan jag cycklade till stallet.




Fredag
Ganska okey skoldag med först två lektioner träslöjd och sen lunch efter lunchen va det stormöte och sen sluta vi. Då kom mamma och hämta mej så åkte vi och red Haribo & Jörgen.


Lördag
Va hemma och tog sovmorgon medans mamma va på ljusdal och fixa nått sen kom hon och hämte mej så åkte vi till Haribo & Jörgen.


Söndag
Idag vakna jag åtta utan nån speciell anledning så jag slog på tvn ett tag. Sen efter frukosten så åkte vi till Haribo & Jörgen. När vi hade varit där åkte vi till stallet och lämnade mina ridkläder tills imorgon. Blev kvar där ett tag med Stina och sen åkte vi hem. Det är väl ungeför vad som har hänt idag...
Imorgon så har vi hemstudiedag och sen blir det att ta bussen till stallet och rida lektion som vanligt.


Har Macbooken hemma från skolan eftersom det är hemstudiedag imorgon :D <3


Har oxå slagit mitt rekord på Tempel run (sådär helt apropå inget).. :)

och fixat pärlor på mina hörlurar i usa mönster <3 Fast det gjorde jag förra lördan men jag har glömt och visa bild.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0