Spenderat hela dagen i stallet

Åkte ju dit vid 8.00 och va där till typ 18 halv 19. Det hände iafl inte så mycket i stallet jag kollade/fotade lite när Moa & Tove red (dom bilderna får ni se om Tove lägger ut dom på sin blogg). Hjälpte till lite med matningen av hästarna och sånt. Stina kom iafl sen och skulle hoppa så då fick hon låna mitt schabrak. Och jag måste säga att Eddie och Jaguar är finast i det ;)


Bara en bild från idag som jag inte orkade redigera. Stina skrev ju själv hur det gick. Lägger kanske upp fler bilder imorgon ..

Nu ska jag sova, god natt!
/Jossan



Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Vi tjänar på en sida där alla kan tjäna och med samarbetspartners :)

Svar: Vad heter sidan? :)
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2012-11-12 @ 09:08:04
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0