Ridpasset idag

Hej! Jagge kändes först spänd, de höll på att klippa en ponny ute i stallet och det var en massa tjejer som höll på att ta fram hinder till sin lektion medans jag red dressyr i ridhuset. Travade mest bara runt på massa olika volter, åttor och kringelikroksvängar och gjorde skänkelvikningar. Fattade någon galopp åt varje håll som kändes sådär, fortsatte trava och tillsist släppte det, då gjorde jag en galoppfattning åt varje håll igen och jisses vilken skillnad, jättefina fattningar båda två vilket såklart resulterade i massor av beröm på lilla grå ponnyhalsen. Sen travade jag lite till vilket fortfarande gick bra. Sen kom Hanna in och undra om jag ville skritta ut med henne i snövädret, det ville jag och travade av på en superfin ponny som fick sig en rejäl avskrittning på ca 30 minuter. Han var värd det i alla fall.
 
En gång i somras när pappa var fotograf. Hjärteponnyn kan han<3

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Sugen på att vinna ett hemligt paket nu i jul?! ;)

Det är bara skriva att du är med! http://asslatjejerna.blogg.se/2012/november/vinn-ett-hemligt-paket.html#comment

2012-11-28 @ 20:34:38
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0