Känner mej hemsk...

Som inte bloggar som jag borde men det har varit ganska mycket i skolan o.sv . Det har företsen varit ganska mycket i stallet den här veckan i oxå. I söndags va det Julshows möte, i måndags va det pay & rid möte som jag inte kunde va med på eftersom jag har ridlektion, men det slutande med att vi satt och prata några stycken uppe i cafeterian och jag blev kvar i stallet till typ 20.50, i tisdags va det US möte och i onsdags va det teater möte (inför julshowen).  Så det är lite fullt upp. ska föresten hyra Cartoon på söndag för att att ha ridit honom lite mer inför julshowen. Ska eventuellt träna på ett dressyrprogram på söndag oxå och om det går bra kanske  jag vill va med på pay & riden som skulle va på stallet nästa söndag ;) Hoppas kunna rida samtidigt som Sofie B som skulle hyra Thure för det är inte så kul att rida själv.


Övade lite smått med Catroon för jag ville se om han kunde, och han förstod ganska bra för att va första gången JAG gjorde det med han ;)




Sen idag va det ganska kort skoldag och efter det drog jag med Julia till stallet, myste lite med hästarna och tog några mobilbilder med Emma.

Satte även upp lite bilder på insidan av skåpet & jag tyckte det blev mycket bättre än innan ;)

 

/Jossan

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0