Gårdagens ridlektion

Va trött när jag kom hem så jag skriver nu istället ;)

Jag hade Eddie på ridlektionen, jag hade ju tänkt fråga om jag fick ta Cartoon eftersom jag red han i söndags och eftersom vi ska va med på programridning (pay & ride) på lördag. Men Eddie behövde gå eftersom gruppen före hade teori och hon som skulle rida han innan det kom inte. Så jag tog han, och satte på gummisnodden. Vi hade övningen "ruter ess" d.vs att man ska rida i en fyrkant typ och flytta ut bakdelen. Stund tals gick det jätte bra! Men så är han lite stel och det krävs MYCKET ridning för att det ska hända nånting....

Ni får en bild som Patricia har fotat oxå....


Tyvärr inte med min kamera och tyvärr inte när det gick som bäst, men bättre än inget! ;)

/Jossan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0