Den känslan

Känslan att folk chattar med en och skriver ``visst rider du va?´´, ``visst har du en egen häst va?´´, den känslan är underbar, man är inte känd men känslan att någon vet vem man är är underbar, då vet man att det finns personer som har lagt märke till en, förmodligen på ett bra sätt dessutom. Samma sak med folk som kommer fram till mig en helt vanlig dag och säger typ ``gud vad bra du rider´´ och typ ``ååh vad fint det såg ut när du red´´, ``du har verkligen utvecklats och utvecklat dig och din ponny´´. Det är ju lika många som är äldre än mig som säger sånt till mig som de som är yngre, men jag blir lika glad av allihopa, ni ska veta att när ni säger något sådant så tar man åt sig av allt och den dagen blir speciell. Man suger åt sig allt som en tvättsvamp och kan sedan använda det för att själv sprida positiv energi. Jag bli ju även mycket mer peppad på att blogga när man blir på superbra humör.
Nu är jag på sädär jättebra humör igen! Tur det.  Ni som vågar ge folk beröm och inte bara tänker på vad ni själva kan och inte kan, fortsätt med det och tro på det ni gör. Det tjänar ni på i framtiden kan jag säga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0