Dagens träning - från två håll

Stina: Jag tycker väl att det gick helt okej, det var mycket folk och så men vi hoppade på. Det var hinder och bommar blandat och det var inte så högt, det högsta var 1 m. Jaguaren var väldigt taggad och på. Han ville allt annat än att stå stilla eller skritta. Tokponnyn. Söt var han i alla fall.

Jaguar: Jag tyckte att det var jätteroligt med massor av hästar i ridhuset. Jag tyckte det var kul att skoja med Stina så jag studsa och gick (läs "sprang") iväg när det lät eller hände något annat skoj. Jag hoppade i alla fall nästan hela tiden. Men jag kan verkligen inte förstå varför den där Sara ska lägga en massa bommar mellan mina hinder.?! Då blir det såå jobbigt och en massa extra benlyft. Suck.. Så jag blev lite sur några gånger och stannade men sen var det kanske 40 cm och då bara kände jag för att nästan springa bredvid men sen svängde jag in igen i sista stund och hoppade. Snacka att matte blev förvånad, hon höll på att få sig en liten åktur.

/Stina och en busig Jaguar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0