Dagens ridpass

 


Är egentligen mest nöjd med den sista bilden men jag ville vissa att jag hade schabraket på han oxå ;)

Hanna & Sofie kom och hämtade mej imorse vid klockan 8 typ. Vi skrev ju på tavlan igår oxå att hästarna skulle va inne. Sen borstade vi  (intresseklubben antecknar, jag vet)...

Gick iallafall bra med ridningen. Det blev att jag tränade på dressyr programet lätt c:1 och nu har jag kommit fram till att det är väldigt lätt att komma ihåg...
Red igenom det med sadel + stigbyglar en gång. Fast jag red lätt hela programet. Sen tog jag upp stigbyglarna och red igenom det några gånger till. Det gick bättre och bättre, fast vi hade lite problem med galoppfattningarna  och galopp volterna. Avslutade iafl med att ta av sadeln och rida programet en gång barbacka. Eftersom jag aldrig kan låta bli att göra det när jag hyr, vilket kanske betyder att jag kommer få as grym balas :P

Måste dessutom avsluta med att säga att Cartoon är roligare att rida dressyr på än Eddie och att jag tycker det gick ganska bra idag med tanke på att jag inte ridit han sen i våras nån gång ;)

/Jossan
 

Kommentarer
Postat av: Nån på LRK

man får inte rida barbacka när man hyr!!!!!!!! :)

2013-01-11 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0