Visst blir man glad?

Visst blir man glad när man loggar in på bloggen och ser att en massa folk har kommenterat inläggen?

Det är därför jag bestämmde mej för ett tag sen att på alla bloggar jag läser/följer ska jag försöka kommentera saker på så ofta som möljligt.  Då menar jag inte kommentarer som typ "hej allt bra idag?" o.sv utan då menar jag RIKTIGA kommentarer som handlar om något i inlägget!

Så tänk er för lite...

Om alla som läser inläggen kommenterar dom också, då blir det roligare även för den som driver bloggen. Man blir lixom peppad att blogga mer, när man ser att det är någon som läser och tar ser tid att lämna en kommanter.

Jag menar, hur lång tid tar det egentligen att skriva en kommentar?
Svar: inte så lång tid

Oftast så svarar man på kommnetar också på så sätt så kan man ju samtidigt få en kommentar på sin egen blogg ;)

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

Fin blogg! Har du några planer i sommar? :)

2012-05-12 @ 21:36:12
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0