Underbardag.se

Är så himla lycklig just nu, sen att jag inte var varför är väl en annan sak? ;)

Idag hyrde jag som sakt Eddie, jag red helt själv eftersom min privat fotograf (Stina) var tvungen att överge mej och åka hem efter att hon hade longerat sin ponni.

Jag började med att rida typ tio min inne i ridhuset eftersom det var så blåsigt ute. Men eftersom varken jag eller ponnyn tyckte det va nå kul, så gick vi ut till utevolten ("nere") sen.
Red där ute i en ca en halvtimme. Vi övade väl inte på nått speciellt...
Underlaget var ju inte det bästa, ganska lerigt med en mellan stor vatten/ler pöl mitt på spåret.

Sen sadlade jag av och red barbacka i en kvart kanske? Riktigt synd bara att ingen kunde fota...
Men jag hade det ganska härligt endå jag, det kändes typ som att vara helt själv i stallet eftersom det bara va typ två stycken till där och dom va inne.

Det blev ju lite tyst så jag slog på lite musik från min mobil :D
*ibland är man glad att man har en iPhone med Spotify ;)*

Efter att jag hade ridit klart så kom mamma och hämtade mej. Då åkte vi till "salladsbaren" och köpte sallad.
Så nu ligger man här i soffan efter maten, kollar på datorn (Facebook/Bloggen) och Narnia - Prins Caspian på tvn ;)

/Jossan


Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Nu följer jag er! Säg till när ni följer mig! :)

2012-05-12 @ 20:41:18
URL: http://messiolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0