Privatlektion idag (Y)



Dunder

Idag hade jag som sakt privat lektion med Lovisa, hon hade Wille och jag hade Dunder.

Det var första gången jag red Dunder, och det gick faktikst jätte bra. Vi red på utevolten, så Dunder blev lite rädd när det kom en trav häst förbi nere på vägen. Men det gick bra endå och jag satt kvar ;)

Vi tränade på att ställa på volterna och så att hästarna skulle lyssna på oss och inte bara dra iväg.

Det blev nästan inga bilder vilket är väldigt synd. Jag hade med kameran, men jag kom på när vi skulle börja rida att jag hade glömt minneskortet i datorn som var hemma :(

Så från och med nu ska jag ha ett litet minneskort som alltid ligger i kamera väskan, eftersom det brukar hända ganska ofta att jag glömmer mitt andra minneskort i datorn :P

/Jossan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0